Milli Eğitim Müdürü: Paylaşımı yapan Öğretmeni tespit ettim!

Sayfamıza gelen 2 mesajı olduğu gibi paylaşıyoruz:

Mazıdağı ilçe  milli eğitim müdürünün gece yarısı tehditvari mesajı Bulunduğum ilçenin köylerinde ne internet var ne bir teknolojik altyapı var Son bir aydır bu ve bunun benzeri sürekli aşağılacı mesajlar alıyoruz İlçe memden Sizdem ricam ismimi paylaşmadan sesimizi duyurmanız bu zorbalığa karşı...

Milli Eğitim Müdürü en son şunu paylaşmış: 

Merhabalar, ismimin güvenliğim sebebiyle yayınlanmaması koşulu ile bir bilgi paylaşmak isterim sizinle, mazıdağı müdürler grubunda koskoca ilçe milli eğitim müdürünün paylaştığı eba zoraki giriş yazısı aşağıda, yorum sizlerde

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hacı Hoca 3 hafta önce

Hem suçlu hem güçlü dedikleri bu olsa gerek! Hem gece vakti insanları zora sokacak kendini bilmez tehditvari açıklamalar yap, yaptığın bu açıklamalar ortaya çıkınca da "öğretmeni tespit ettim" de... Geldiğimiz şu hale bakın... Sanki ülkemizi EBA ile kurtaracaklar. Bakanlığın EBA ile ilgili pozitif yönlü ve esnek çalışma kapsamındaki girişimlerini, bir kısım işgüzar il, ilçe ve okul müdürleri ne yazık ki bu işin de suyunu çıkarıp yüzlerine gözlerine buladılar. Eğitim öğretimden anlamayan insanları böyle başa getirirseniz olacağı bu. Üslup bilmez, yol bilmez, iş bilmez, liyakatsizlik örneği bu idareciler derhal görevden uzaklaştırılmalı.

Avatar
İdealist öğretmen 3 hafta önce

Çıkıp öğretmenlere gece yarısı attığı mesajından dolayı özür dilemesi gerekirken. Hala kim yaptı diye peşine düşülmesi eğitimin ve yöneticiliğin geldiği durumu göstermesi açısından önemli bir durumdur

Avatar
Mert 3 hafta önce

Bizim idareciler 23 nisan günü bile canlı ders koydular, katılan öğrenci sayısı ise üçü geçmiyor. Neden böyle yapıyorsunuz, diye sorulduğunda yani öğretmene baskı uygulama nedeni nedir? Verdikleri cevap şöyle “eba da okulu öğretmeni takip ediyorlar, sistem yani bakanlık otomatik ders atıyor...” diye cevap veriyor. İşi ehline vermedikleri sürece rezalet ve cehalet her yerde aynen devam edecektir. Birileri bı yöneticilere DUR da diyemiyor ne yazık ki...

Avatar
Arsız 3 hafta önce

“Bu bana bişey olmaz” rahatlığından başka bir şey değil ki eminim bu adama bir yaptırım olmayacağı için bu kadar rahat hareket edebiliyor hala

Avatar
Geç olmadan geregi yapılmalı... 3 hafta önce

"Tespit ettim sorun cikaran ogretmeni bize bildirmenize gerek ben gereğini yaparım" demek oluyor bu? Nasıl bir dil bir uslup ve hukuksuzluktur bu?

Avatar
Pişkin 3 hafta önce

İnsan hatta yapabilir ama ders almamak bildiğini okumak buna denilir.

Avatar
Adı lazım değil. 3 hafta önce

Mert Hocam dersler bakanlık tarafından otomatik atanmıyor mobbing uygulanıyorsa bakanlığa bildirebilirsiniz. Böyleleri yüzünden meslekten soğuduk

Avatar
Bakanlık göreve 3 hafta önce

Bu kadar da olmaz derhal soruşturma açılmalıdır