Öğretmenler Öğrencisiz Okula Gitmek İstemiyor!

Meb'in aşağıdaki kararı nedeniyle Öğretmenler Twitter'da gündem oldu.

Bu süreçte öğretmenlerimiz de çalışmalarını uzaktan sürdürecek olup uzaktan eğitim için okullarımıza gelerek bilgisayar ve kamera gibi araçlardan da yararlanabileceklerdir. Zümre öğretmenlerimiz ise uzaktan eğitim sürecini takip ve koordine etmek amacıyla haftada en az 1 gün okullarımıza geleceklerdir. Öğretmenlerimiz uzaktan eğitim sürecinde ek ders ücretlerini almaya devam edeceklerdir.

İşte en çok beğenilen twitler...

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Halim 2 hafta önce

Rehber öğretmenler okula gitmek zorunda mı

Misafir Avatar
halim sen yandın! 2 hafta önce @Halim

Hastaneler full ve moral sıfır sizi oraya destek ve motivasyon amaçlı psikolog -psikiyatrlara yardımcı olarak gönderecelermiş.Bakan zaten normaldede bi boka yaramıyolar bi işe yarasınlar demiş:))::: İşin kötü yanı o tulum eldiven leri 3 kat giycen götünden her yerinden ter fışkıracak. ama kutsal bi iş.manen rahatlarsın. para aynı. meb bakanı sizi debrem bölgelerindede görmek istiyo.yoksa otur otur stres can sıkıntısı BASUR olcanız buna izin vermicek bakanımız. hazır olun.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Senem 2 hafta önce

Okulöncesi kapanmasin çocuklarımızı ne yapacağız deli olacağım dünden beri bir çözüm bulamadim

Misafir Avatar
şaibe,şek! 2 hafta önce @Senem

senem çocuklar seninmi? yoksa çaldınmı? Böyle bir zamanda, ölen,sıçan,ağlayan
bi srür şey arasında ; ne vakit ossuruktan bi konuya dertlenecek zaman buldun, işin yokmu senin. sağlığın yerindeyse bi şükret yaa. Olmadı cami önüne bırak onu alıp senden iyi annelik yapacak çoook insan var bu dünyada. ayıp ya..Böylelerinin sorumsuz yetiştirdiği çocuklar yüzünden okuldan soğuduk. bunların çocukları tam vukuat olur,sorun sıkıntı şiddet-ne yapsın çocuk ilgi sevgi görmemişki. Sonuç böyle velilerin çocuğunun olduğu sınıflarda olmamak için devamsızlık yapa yapa meb le
papaz olduk ya. Ulen bunları bi tespit edip bunlara özel sınıf okul açmak lazım-sayısı az değil. Orda yesinler birbirlerini. her sınıfta bi öğrenci olur hani ya, öğretmen gelmese diye içinden geçirir, ama o çocuk her gün gelir, hastayken bile gelir ve yapmadığı eşşeklik yoktur o çocuğun. İşte senem o çocuğun velisi. sembolik olarak o. koy yanyana aynıdır herşeyleri. senem gibilerin yetiştirdiği çocuklar için özel okul şart.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bi bakan bul 2 hafta önce @Senem

meb bakanı da bakan, ona de baksın...bakanın işi bakmak olmalı.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Osman 2 hafta önce @Senem

Senin gibilerinin gözünde okul bir kreş, öğretmenler ise bakıcı hükmündedir...Yeryüzünde senin gibiler çokk. O yüzden şaşırmadım.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Senem e cevap 2 hafta önce @Senem

kaynana gönder yada bakıcı tut

Beğenmedim! (0)
Avatar
durum kötü! 2 hafta önce

Bakan ipler elimde diyo. Ankaradan tüm öğretmenleri bi sözle kontrol ediyo ve bu ona güven veriyo.Yöneticilerde ırgat başı gibi öğretmeni sayıyo. geldi gelmedi diye.
Korona iyice azınca olaki hastanede orda burda memur lazım olursa kim gitcek göreve, kim boş o gitcek.Bu anlamda haftada bir sizi orada tutacaklar.Diyelim azerbeycana asker lazım siz oraya( silahı öğretirler size),diyelim millet kurala uymuyo: kahve bar işyeri denetiminede gitceniz...planlıyoruz..hazır oluuuunnnn
öğretmen şu anda yedek sivil kuvvet . aydın bilgili kalifiye. diyelim suriyede er erbaş uzman vs ile işler tam iyi gitmiyo, 3 ay piyade eğitimi yAllah oraya savaşa....yaaaa
hepinizin SCR si biliniyo.Bedencilerin işi en önde koşmak olur ozaman. tehberlikçi arkada moral vs işleri yapar.. eyy eğitim ordusu savaşa hazır olun.))):::

Avatar
des duuur! 2 hafta önce

Bre zındıklar;bre densizler,bre bre bre ergenuslar; devlet saçmalamaz, devlet-ü al'i yimilli-ye nin devletlüleri hata yapmaz.Hta yapmışlarsada sual edilmezler. ayyıptır. Teammül-ü bilimum meclis-i mebusanın içtihatlarından , anladığımız kadarıyle yaptığınız suctur. fucking young craisy boys, got demn all.

Avatar
Fırat 2 hafta önce

Meb iyice saçma kararlar vermeye başladı. Online eğitimde yüz yüze toplantı!! Okulda tutacaksın da ne olacak onca öğretmeni? Eş özrü de vermiyorsun bari bu zor zamanda bırakın da öğretmenler aileleriyle huzurla işledin derslerini. Hep kösteklik durumu! Birileri böyle kararları öğretmenlere düşman gibi alıyor nedense!!!

Avatar
Özgür 2 hafta önce

Mart ayından beri boş okulu bekleyen İdarecilerin hali kimsenin umrunda değil. Öğretmeni de idareciyi de boş okula getirmek anlamsız. Uzaktan mesai çok zor? Kış başladı, bir kaç kişi için 50 bin okulu ısıtma masrafı da ayrı bir israf değil mi. Meb niye daha cesur kararlar alamıyor

Avatar
Poncik 2 hafta önce

Kurslar da uzaktan olsun. Yoksa çocuk calismiyor

Avatar
Emine 6 gün önce

Eğitim online uzaktan eğitim devam edecek ama öğretmen okula gelecek sınıf defteri dolduracak ve tek zümre duvarlara bakarak bomboş okulda... Hey Allahım öğretmen öğrenci için gider okula!! Kapanmış okulda öğretmen ne arıyor ölümcül bulaşıcı hastalık heryeri hepimizi sarmışken yüzyüze toplantı yaptırıyorsunuz öğretmene zorla. Hem sıkı tedbirler yasaklar vs alıp hemde böyle yanlış bi karar almak !! Bu ne tezatlık kendinizle çelişiyorsunuz. Arabası olmayan bayan erkek öğretmenler köylere vs zor şartlarda ve soğukta bir saat için zorlanıyorsa zaten hastalanmamaları imkansız ayrıca okullar temiz değil hastalık saçıyor. Bomboş kapanmış okula ücra yerdeki köy okuluna arabasız bayan öğretmeni bu pandemide ve bu soğukta bu zorluğu reva görenler inşAllah bu ısrardan vazgeçip en doğru en vicdanlı kararı acil ivedi bi şekilde değiştirirler çünkü doğru olan bu sınıf defteri imzalama zamanı mı şimdi önce insan sağlığı bu salgının en tehlikeli dönemini geçiriyoruz tüm Türkiye. Öğretmenleri rahat bırakın da canlı derslerini kafaları rahat odaklanarak yapsınlar MEB öğretmenine sahip çık onların sağlığını hiçe sayıp tehlikeye atamazsınız sorumlusu bu kararı alanlardır mantıklı olalım saygılar..