Okul Müdürü Öğretmenlere Topuklu Ayakkabı Giymeyi Yasakladı

Ankara’nın Sincan ilçesinde Akşemsettin ilkokulu müdürü kadın öğretmenlere topuklu ayakkabı giyme yasağı getirdi .

Okul müdürü öncelikle kadın öğretmenlerin topuklu ayakkabı giymelerinin dinen caiz olmadığını içeren bir metni öğretmenlere veriyor , arkasından da resmî yazı ile topuklu ayakkabı giyen öğretmenlere uyarı yazısı yazıyor .

Yine aynı okul müdürü okul tuvaletinden resim çekerek öğretmenlerin whatsap grubuna atıyor ve sorunun çözülmesini istiyor .

Milli Eğitim Bakanlığı 2023 Vizyon Belgesini bu okul müdürleriyle mi hayata geçirecek ?

Okul Müdürünün bayan öğretmenlere topuklu ayakkabı giymemesi için verdiği fetva mektubu 

Okul müdürünün bayan öğretmenlerin topuklu ayakkabı giymemesi için yazdığı resmî yazı

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
müdür! 6 gün önce

Ben yaşkesen baş kesen ilk okul müdürüyüm.Şimdi maruzatım şu; okulumdaki
kadın öğretmenler çok güzel ve bakımlı,bu kadarı olmaz ama çooookk güzeller.
Onlara dönüp bakanlar -çarpışanlar-kaza yapanlar oluyo,peçe taksalar bunlar
olmazdı.Bide erkekler boşanıyo, diyolarki aralarında; ''ulen bunlar kadınsa bizimkiler ne?'' gerçekten gördüm bende çok çirkinler.Şimdi ben bu karıları okula bakımlı açık sokmam arkadaş.Dikkatim dağılıyo.Okulda performans düştü.aklımız hep başka yere giiyo.talimat çıkardım.astım. bakımsız-pis-kapalı gelin işimize mani olmayın dedim.Ben bu fikirdeyim.Şimdi ben gericimiyim.

Avatar
MÜDÜR azmış! gariban 7 gün önce

Bi karar vermiş, ve işi dine dayamışsa olay bitmiştir.
Adam yürürken ses çıkmasın diyor, bu ne demek.
Acaba müdür bu kadınlara bir plan düşünüyorda, sesiz ce mi yapmak istiyor...
Belli ki adam acemi, ayağa-dile düşmüş garibim.
Çektiği topuk resimleriyle yetinir artık.
Gizli sapıklığın, u dönüşlü,aleniyet kazanmış-ifşa olmuş cahillik kokan tezahürü.
Adam seviyor-tahrik oluyor,sesiz gelseler odaya bi planı var amma iş bozuluyor.
Köyde davar-eşşek partnerliğinden öte gidememiş br zavallının kıvranışları.
Şu adama bi verin lan ..sevaba girin..adam rezil olmuş.
Olacağı bu topuk girse müdüre bu kadar acıtmazdı..valla ben üzüldüm şahsen.

Avatar
bayan müdür! 6 gün önce

Kel kafa bende yarrağı çağrıştırıyo, rahatsız oluyom..lütfen peruk takın,
geçen gün hasan bey i çağırdım odama, farkında olmadan yarrak hasan demişim, ağzımdan çıkıvermiş..adam kelmi kel..çirkinmi çirkin..kel kafasına dövmeyle kertikde yaptırmış, gerçekten yarrak gibi iğranç kafa..rahatsız edici..hiç sexi değil..Bu hususu meclise taşıcam..ayıp olurmu!

Avatar
Bayan müdür! 6 gün önce

Ben bayan müdürüm, Bende gecen gün erkeklerin darkot giymemesini ve alet büyük görünsün diye orasına bez-çorap vs koymasını ayıplayan yazı astım ilan levhasına.Ayıp ya..şalvar giydirecem bunlarada,.gücüm yetmiyo.Wc lerdeki gizli kameralardan kimde ne var biliyoz zaten.türklerinki klasik belli..neden zenci ye bağlıyon karddeeeşimm..

Avatar
Ahmet 7 gün önce

Herşeye karışan müdürlere sessiz kalan öğretmenlerin yakında herşeyine karışılır merak etmeyin.

Avatar
seçil hoppa...öğretmen! 6 gün önce

Ben don giyemiyorum,bide mini etek tercihim,öğretmenler odasında bacak bacak üzerine atınca, rahatsız olan baylar varmış. Bunu çağdaş eğitim anlayışıyla bağdaştırmak zor. Eğilip bakanlar var, yuh ya. Biride kokuyo diye laf sokuyo, bu hususu meb müdürüne ilettim, oda beni yanına alıcak söz verdi..onlar cahil sen gel burda çalış dedi, adam çok iyi, hiç rahatsız olmadı.kısaca rahatsız olan kendi rahatsızdır.Hatta meb müdürüm o kadar iyiki; seçil cim, o koltukta rahatsız oluyo gibisin sana döşek getirelimde rahat otur dedi, ciddende yaptı, ne özverili bi müdür.
Döşekte otururken sıcak basmıştır utanma aç oranı hava alsın ben bakmam dedi,
ay adam ne iyiii..Derken o kötü dam girip fırçaladı müdürü,benide çıkardı, kaymak ammış, ne yapalım bizimkide ondan kaymak yok ama..üzüldüm.

Avatar
Sinan 7 gün önce

Mesleki yeterliliği olmayan oturduğu koltuğu egosunu tatmin etmek için kullanan bu tarz müdür musvettelerine sessiz kalmamak lazım umarım milli eğitim bakanlığı gerekeni yapar...

Avatar
Mustafa 7 gün önce

Müdür denen zat bu emrinin kaynağını islami düşüncelerinden aldığını açıkça bir yazıyla da gösteriyor.Burda iş güvenliğinden bahsederek müdüre yol yapanlar kusura bakmasın o öğretmenler önce o müdüre laik bir ülkede istediği gibi inanılabileceğini anlatmak için o ilk kağıdı yırtıp atmalılar.İkinci olarak inadına topuklu giymeliler ki adam dersini alsın. Başkomutan Mustafa Kemal, ordularına şu emri vermiştir : Hattı müdafaa yoktur, sathı müdafaa vardır. O satıh, bütün vatandır.