Polis, öğretmene tekme atan öğrencinin ifadesini aldı

Denizli'nin Çivril ilçesinde, edebiyat öğretmeni D.Ç., ders notu konusunda sınıfta tartıştığı öğrencisi 15 yaşındaki M.G.'nin, kendi bacağına ve karnına tekme attığı iddiasıyla polise şikayetçi oldu.

DHA'nın haberine göre, Çivril'deki Beycesultan Teknik ve Anadolu Endüstri Meslek Lisesi edebiyat öğretmeni D.Ç., dün sınıfta öğrencilerin karne notlarını okudu.

Kendisine verilen notu düşük bulan 9'uncu sınıf öğrencisi M.G., öğretmeni D.Ç. ile sınıfta tartışmaya başladı.

İddiaya göre, tartışmanın büyümesi üzerine öğrenci M.G., kadın öğretmenin bacak ve karın bölgesine tekme attı.

Sınıftaki diğer öğrenciler araya girerek M.G.'yi dışarı çıkardı. Öğrencilerinin önünde dövüldüğü belirtilen D.Ç., önce okul yöneticilerine durumu bildirdi, ardında da Çivril Devlet Hastanesi'ne giderek darp raporu aldı. Polis merkezine giden öğretmen, öğrencisi hakkında şikayetçi oldu. Olayla ilgili başlatılan soruşturma kapsamında öğrenci M.G.'nin ifadesinin alınıp, serbest bırakıldığı öğrenildi.

DHA

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mazeretsiz devamsız! devlet zulmü! 9 ay önce

Sıkıntı 5.6.7.8. sınıflarda.Bu yaşlarda zaten çocuklar sıkıntılı ve sorunlu öğrencilerin neredeyse pik yaptığı azdığı dönem.Temiz çocuklar bu dönem korunamıyor.Dersten ziyade konu hep sınıfın sorunluları oluyor..Bi nedenle sorunlu olanlar tolere ediliyor. Bizdende : ya çocuk kendini savunsun-yada buna alışsın yönünde duruş bekleniyor (okul rehberlikçileri ve idarecilerince-bu anlaşılıyor). Ne yapacağımızı bilemez hale gelince, sınıf-okul sorunu halledilmeyince: Veli olarak çocuğu o ortamdan uzak tutuyoruz. Kahretsin ki o ortamın adı okul-sınıf, ve devleti istemeyerek karşımızda buluyoruz. MEB deneyimim gereği çocuğun adı çıkmasın diye şikayette etmiyorum! Suçluyu-azgını tolere eden anlayış devamsızlığımız durumunda ağzımıza sıçmak için ,bi anda idareci-öğretmen moduna geçiyor.Hani az önceki aciz-çaresiz (bi şey yapamıyoruz-çaresiziz-sizi anlıyoruz-çok üzülüyoruz) halleriniz.Allahınızdan bulun.mazeretim var!
Bi anda köpekleşiyorsunuz! yazı-çizi-rapor...zart-zut..

Avatar
Meb suçlu! 9 ay önce

Sorunlu-arızalı ve şiddet uygulayan-ders ortamını bozan,insanları rahatsız eden çocukları ısrarla okulda tutuyor meb.Mevzuatı bilmiyorum.Amma bir tanesi tüm okula yetiyo.Endşe-işe kaygı verici olunca, veli ne yapsın: Okuldan kaçıyoruz.Bakıyoruz gittiğimiz yerdede var, ordanda kaçıyoruz: borç haç koleje veriyoruz çocuğu: hay anasını sınıf 7 kişi: orda bunlardan 2 tane var!!!
yaaa bi Allahın kulu bu işe el atsın, ne yapcaz. Ulen hiç olmazsa devamsız göstermeyin Allahsızlar. Sorun sadece siddet değil; veli olarak bunlardan bişey öğrenmesine de karşıyım çocuğumun. Çocuk bunlarda duyup-duyup geliyo soruyo bana,cevap veremiyorum, işin bu yönüde var. MEB bizim durumumuzdaki insanlar için bir çözüm üretmeli.Çocuğum çok başarılı-iyi amma ,bunlar yüzünden okullara uğramak istemiyoruz.Sosyal-kültürel-dini-ahlaki yönden bunlardan etkilenmesinide
istemiyoruz.Bir yol açılmalı bize!Bir hak tanınmalı bize!ZORDAYIZ tam 10 yıldır!!!

Avatar
devlet! 9 ay önce

DEVLET!
Okul-eğitim ortamını her yönden çok iyi hale getirmeden lütfen veliden her gün çocuğu okula gönder baskısı yapmasın!
Göndermediğinde mağdurda etmesin,yol açsın!
Bu mazeretsiz duruşunuz, devamsızlığa neden olunca bizden mazeret sormayın!
olurki söyleyemeyiz mazereti,
'' mazeretsiz devamsız ''diyerek saçmalamasın devletli.
Nedir ulan mazeretsiz devamsız : Sordum mazeretli olmamız için ne olması gerek!
Adam belgele diyo..mevzuat bu konuda açık değil!
Cenaze evinden belgemi getireyim diye sordum: yavşak müdür,heee dedi !!
Ölen yakın arkadaşımdı ; şimdi amına koyduğumun deyusu: o acılı aileye gidip belgemi isticem! Sayın yetkililer hayatım okumakla geçti, elinde yetki olan bu kimselerin duruşu-tavrı uslubu tahrik edici. bunları yalamayıda hiç istemiyorum insan değiller. Bu işin boku çıktı.Belki doğru yoldayız diye bizle uğraşıyor şeytan!Buna tedbir alın! Yada imkan verdiğiniz için şeytan muameleşi görürsünüz bizden!(ismet duyuyonmu)
Şimdi ismet dinle: MEB de önce çocuları düşün!

Avatar
sayın cahil öğretmenim dinle! 9 ay önce

Yaramaz-sorunlu-psikopat çocuk ve ailelerinin Okullarda nasıl kollanıldığını bilen biriyim.Hiç bir yaptırım yok,doğru ve hep mağdur olduk.Ben evladımı bunlardan sakınmak,kendimi-çocuğumu korumak için ara sıra göndermediğimde; daha devamsızlığın 5. gününde ağzıma sıçtı o öğretmen-idareci-rehberlikçi :::::tehditler,zartlar zurtlar,rapor düzenlemeler.Mazeretsiz devamsız göstermeler.
Bu bela sizi yakınca mı sorun oldu! Sayısı oldukça çok olan ve sokakta en kötü ortamlarda büyüyen bu çocuklarla bizi yanyana getirdiniz ve seyrettiniz. Çocuğumun bunlarla başetmesi imkansızdı: bi Allahın kulu yardım etmedi,ne yapaydık? o çocuğu veya ailesini karşımıza alamazdık! Okula devamsızlık mantıklı geldi,evde öğrettik.başımız belaya girmedi.sabrettik:Şimdi MEB karşısında biz zor durumdayız.Bu sorunlu çocuklar bu muhittende değil.Nakille gelmişler çok uzaktan.
Dilerim ne kadar sorunlu öğrenci-insan varsa onları idare eden ve bizi okuldan kaçırtan meb /okuldakilere ilişir -mahveder!

Avatar
Dinle öğretmen! 9 ay önce

Okullarda; efendi-dürüst-saygılı-başarılı insanların -çocuklarının durumu çok zor!
Sıkıntı şurdan çıkıyor: Sorunlu çocuklar için ,okul i10 numara biyer.çok değişik modelleri var.AMMA ortak özellikleri insanlarla uğraşır-zarar- verir..vs bu öğrencilere yaptırım noktasında meb hiç: mağdur veya sakınma amaçlı Veli ;deseki çocuğu belli süre göndermicem veya gödermese kıyamet kopuyo.
Bazende ses çıkarmıyo idareci: giydiriyo mazeretsiz devamsızlığı, olan bize oluyo.
İdareciye durumu bildiğiniz halde neden mazeretsiz gösterdin dense: işimi yapıyorum diyo. Be anasını 7 ceddini s...tiğimin o. çocuğu; çocuğun ezilmesine-
üzülmesine-darp edilmesine ,uğraşılmasına ,rahatsız edilmesine seyirci kalıyosun-tık yok..ahlakı bozuluyor tık yok..her gün olay tık yok--öğretmenler kakari-kokoro ,keyifler iyi. Kafayımı yesin veli,çocuğu için: Eğitim bumu? Bizim amacımız eğitim-seninki ne?

Avatar
Ali Er 9 ay önce

Durmak yok. Cahil öğrencileri ve velileri şımartmaya devam. Disiplin kalmadı, öğretmenlere verilen sorumluluğun yanında yaptırım gücü hiç yok.sonra eğitim kötü öğretmenleri geliştireceğiz yalanına başvur.

Avatar
Tabi ya 9 ay önce

Eskiden olsa egitim hayati biterdi ama simdi izleyelim bakalim nolacak

Avatar
Adsf 9 ay önce

Vet gitsin istediğini...çocuğun mutluluğundan daha mı önemli not....basın hepsine 100...